Verbanddoos kopen?

Verbandtrommel

In ieder bedrijf, iedere school, bij iedere vereniging en eigenlijk in ieder huis moet een goede verbandtrommel aanwezig zijn. Op het moment dat er een ongeluk gebeurt, moet u immers over de juiste producten beschikken om de gewonde te kunnen behandelen. De EHBO-koffer A is dus de ideale verbandtrommel voor u als EHBO-er m in huis te hebben.

Inhoud van de verbandtrommel
De EHBO-koffer A is voor zo geschikt omdat deze een zeer complete inhoud heeft. Uiteraard moeten alle verbanddozen altijd over een bepaald aantal producten beschikken, maar deze verbandtrommel beschikt daarnaast over een aantal extra artikelen die voor de geoefende EHBO-er erg handig zijn om in tidjen van nood bij de hand te hebben.

Zo zitten er in de EHBO-koffer A een beademingsdoekje, steriele gaasjes en steriele handschoenen. Daarnaast bevat deze verbanddoos ook meer verbanden, kompressen en gaasjes dan andere verbanddozen. Hiermee bent u dus op de meestvoorkomende ongelukken voorbereid.

Veel voordelen
De EHBO-koffer A biedt nog veel meer voordelen ten opzichte van andere verbandtrommels. Hij beschikt bijvoorbeeld over de gepatenteerde kleurenwijzer. Hiermee kan iedereen heel gemakkelijk vinden wat de juiste behandeling is voor een bepaalde verwonding. De indeling van de verbanddoos is erg overzichtelijk door de verschillende vakjes en de verbandtrommel is zo gemaakt dat niet alles er uitvalt als u hem opent. Bovendien wordt de EHBO-koffer A geleverd met handige ophangbeugels.

Verbandtrommel aanschaffen
Deze EHBO-koffer A en andere EHBO-artikelen kunt u gemakkelijk online bestellen op EHBO-koffer.nl. Zo beschikt u snel over een zeer complete verbanddoos tegen een voordelige prijs. Dat niet alleen, indien u een verbandkoffer aan schaft via deze link steunt u ook nog eens een keer uw ehbo vereniging!