Welkom bij EHBO vereniging Flevoland

Zoals onze naam al snel duidelijk maakt, zijn wij een EHBO vereniging gevestigd in Flevoland, in Lelystad om specifiek te zijn. Onze vereniging komt samen in buurthuis de Windhoek in Lelystad-Haven. Wij ontvangen leden vanuit heel Flevoland zoals Almere, Dronten, Zeewolde, Emmeloord en meer!

Bij onze vereniging staat goede hulpverlening centraal, maar natuurlijk houden we van een gezellige en vriendelijke sfeer in onze groep. In samenwerking met het Oranje Kruis, verzorgen wij beginnerscursussen EHBO (Eerste Hulp Bij Ongelukken) voor mensen die graag willen beginnen en iedere eerste woensdag van de maand worden er herhalingslessen gegeven om zo de hulpverlening op niveau te houden.

Geïnteresseerd? Kijk dan gerust verder op onze website, of neem contact op via info@ehbo-flevoland.nl

Wij geven cursussen gecertificeerd door het Oranje Kruis en de Nederlandse Reanimatieraad.

Logo OK met tekstLogo NRR